Algebraiczna suma prędkości obrotowych obu kół napędowych nie ulega przy tym zmianie i jest dwukrotnie większa niż prędkość obrotowa koła talerzowego przekładni głównej.Mechanizm krzywkowy zapobiega wprawdzie zatrzymywaniu się jednego z kół pędnych samochodu w razie poślizgu drugiego koła pędnego danego mostu napędowego, lecz cechuje się istotnymi wadami, jak: niska sprawność mechaniczna, intensywne zużycie części oraz trudności technologiczne wykonania odpowiedniego zarysu krzywek.Krzywkowy mechanizm różnicowy — osiowy różni się od krzywkowego mechanizmu promieniowego jedynie układem konstrukcyjnym, dzięki któremu kamienie ślizgając się pomiędzy krzywkowymi bieżniami tarcz związanych z półsiami wykonują ruchy poosiowe, co nie wpływa na zasadę działania.
ALGEBRAICZNA SUMA
Dodane przez Arkadiusz Domaradzki dnia Luty 25th, 2017
Głosy: (Głosy na Tak: , Głosy na Nie: , Wszystkich głosów: )