ALGEBRAICZNA SUMA

Algebraiczna suma prędkości obrotowych obu kół napędowych nie ulega przy tym zmianie i jest dwukrotnie większa niż prędkość obrotowa koła talerzowego przekładni głównej.Mechanizm krzywkowy zapobiega wprawdzie zatrzymy­waniu się jednego z kół pędnych samochodu w razie po­ślizgu drugiego koła pędnego danego mostu napędowego, lecz cechuje się istotnymi wadami, jak: niska sprawność mechaniczna, intensywne zużycie części oraz trudności technologiczne wykonania odpowiedniego zarysu krzywek.Krzywkowy mechanizm różnicowy — osiowy różni się od krzywkowego mechanizmu promieniowego jedynie układem konstrukcyjnym, dzięki któremu kamienie ślizgając się pomiędzy krzywkowymi bieżniami tarcz zwią­zanych z półsiami wykonują ruchy poosiowe, co nie wpływa na zasadę działania.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Portal powstał abym mógł się z wami dzielić moją pasja i doświadczeniem związanym z dziedzina motoryzacji. Zapraszam do aktywnego śledzenia bloga, czytania i komentowania !