BUDOWA RAM ZESPOLONYCH

Połączenie w jedną całość ramy z podłogą nadwozia pozwala na osiągnięcie istotnych korzyści wynikających ze stosowa­nia niezależnej ramy (np. pewna swoboda w adaptacji nad­wozia odpowiednio do przeznaczenia pojazdu) oraz samo- nośności nadwozia (np. lepsze wykorzystanie materiałów konstrukcyjnych). Rama płytowa z reguły tłoczona jest z blachy stalowej 1 w po­staci jednego lub kilku połączonych ze sobą członów stanowi zarazem spód  częściowo niosącego nadwozia samochodu . Ramę płytową usztywnia zwykle główny ele­ment niosący wykonany jako belka centralna lub podłuż- nica kształtowa (np. przypominająca literę X).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Portal powstał abym mógł się z wami dzielić moją pasja i doświadczeniem związanym z dziedzina motoryzacji. Zapraszam do aktywnego śledzenia bloga, czytania i komentowania !