DOTYCHCZASOWE ZASTOSOWANIA

W dotychczas zastosowanych w normalnej eksploatacji żyrobusach (np. w Szwajcarii i Kongo) zastosowano wirujące poziomo koła zamachowe, zespolone z silnikami napędowymi . Żyrobus taki ma 35 miejsc siedzących i po­nadto zabiera 35 pasażerów stojących.Po rozpędzeniu koła zamachowego do 3000 obr/min, żyro­bus przejeżdża 1,5… 1,9 km — kosztem zmniejszenia się prędkości obrotowej koła zamachowego do . 1800.. .2200 obr/min. Podczas postoju w punkcie zasilania prądem trój­fazowym (sieć 500 V), w ciągu około 45 sekund koło zama­chowe zostaje znów,rozpędzone do 3000 obr/min. Ciężar własny kompletnego zespołu napędowego wynosi 2900 kG, w tym,ciężar samego koła zamachowego 1500 kG (około 1/7 ciężaru własnego żyrobusu).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Portal powstał abym mógł się z wami dzielić moją pasja i doświadczeniem związanym z dziedzina motoryzacji. Zapraszam do aktywnego śledzenia bloga, czytania i komentowania !