DOTYCHCZASOWY TYLNY MOST

Tym samym dotych­czasowy tylny most napędowy staje się środkowym i aby bez zmieniania jego konstrukcji umożliwić przekazywanie napędu do dodanego tylnego mostu stosuje się prostą po­mocniczą skrzynkę rozdzielczą, osadzoną z zewnątrz środko­wego mostu napędowego.Najczęściej pomocnicza skrzynka rozdzielcza składa się z trzech walcowych kół zębatych o równoległych osiach obrotu . Koło napędzające skrzynki rozdzielczej nasadzone jest bezpośrednio na kołnierz wału zębnika prze­kładni głównej środkowego mostu napędowego. Napędzane koło walcowe, zaklinowane na wale zdawczym skrzynki, poprzez zwykły wał napędowy przekazuje napęd na tylny most napędowy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Portal powstał abym mógł się z wami dzielić moją pasja i doświadczeniem związanym z dziedzina motoryzacji. Zapraszam do aktywnego śledzenia bloga, czytania i komentowania !