KABINA KIEROWCY

Prawie zawsze kabina kierowcy zawieszona jest na ramie podwozia za pomocą .’złączy elastycznych, np. na jednym złączu z podkładką gumową lub z tworzywa sztucznego i dwóch złączach ze sprężynami. Niekiedy kabina kierowcy ma dwa półsztywne złącza mocujące i jedno elastyczne, przy czym ogranicza się do minimum obciążenia skręcające, działające na kadłub kabiny, np. przez usztywnienie przodu ramy. Do rozpowszechnionych należą złącza elastyczne produko­wane w licznych odmianach i różnych wielkościach przez firmę METALASTIC. Na przykład złącze typu F. S.  przeznaczone jest do mocowania nadwozi autobusowych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Portal powstał abym mógł się z wami dzielić moją pasja i doświadczeniem związanym z dziedzina motoryzacji. Zapraszam do aktywnego śledzenia bloga, czytania i komentowania !