KSZTAŁT RAMY

Stąd też kształty ramy samo­chodu osobowego sąprzeważnie dość skomplikowane, a wzmo­cnienia mają rozmaite postacie — np. zamiast poprzeczek środkowych stosuje się sztywny krzyżak pomiędzy tylnym zawieszeniem silnika i tylnym wygięciem ramy .Aby zmniejszyć ciężar własny ramy, w pionowych ściankach poprzeczek, krzyżaków, a niekiedy i podłużnie wycina się otwory. Dość często przez wygięcie podłużnie w płaszczyźnie poziomej nadaje się ramie charakterystyczny kształt litery „X“ ). Podłużnicowe ramy typu X są przeważnie stosowane w samo­chodach osobowych i wyróżniają się du­żą odpornością na skręcanie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Portal powstał abym mógł się z wami dzielić moją pasja i doświadczeniem związanym z dziedzina motoryzacji. Zapraszam do aktywnego śledzenia bloga, czytania i komentowania !