ŁATWOŚĆ NAPĘDZANIA

Łatwość napędzania wszystkich lub niektórych kół jezdnych w pojeździe wieloczłonowym lub w pociągu dro­gowym zestawionym z ciągnika i w zasadzie z dowolnej licz­by przyczep,   możliwość wykorzystywania zespołu silnik-prądnica jako źródła energii elektrycznej do zasilania różnych urządzeń roboczych, zabudowanych na pojeździe lub na przyczepach,   łatwość wykorzystywania elektrycznych silników napę­dowych jako skutecznych hamulców do opóźniania ruchu pojazdu, bez względu na liczbę członów i ciężar,   pełna nawrotność; pojazd z identyczną łatwością może poruszać się w przód lub w tył,  możliwość wykorzystywania spalinowo-elektrycznego układu napędowego do kierowania pojazdem (tylko w razie zastosowania silników elektrycznych indywidualnie napę­dzających koła pędne),    uproszczenie czynności prowadzącego pojazd.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Portal powstał abym mógł się z wami dzielić moją pasja i doświadczeniem związanym z dziedzina motoryzacji. Zapraszam do aktywnego śledzenia bloga, czytania i komentowania !