MIĘDZYOSIOWY MECHANIZM RÓŻNICOWY

Międzyoslowy mechanizm różnicowy . Jeżeli napęd jest przekazywany ze skrzynki rozdzielczej lub ze skrzynki biegów poprzez środkowy most napędowy na tyl­ny most napędowy, międzyosiowy mechanizm różnicowy jest zwykle wbudowany w środkowym moście i przeważnie zespolony z jego przekładnią główną. Układ konstrukcyjny  i szczegóły wykonania podze­społów tego rodzaju mostu napędowego wynikają głów­nie z typu przekładni głównej. Międzyosiowy stożkowy me­chanizm różnicowy środkowe­go mostu napędowego o poje­dynczej hipoidalnej przekładni głównej jest zwykle wbudo­wany przed nią, odnosząc do kierunku jazdy. Od wału wej­ściowego napęd odbiera kosz międzyosiowego mechanizmu różnicowego . Krzy­żak wraz z satelitami roz­dziela napęd — przez tylne koło koronowe na zębnik prze­kładni głównej środkowego mostu napędowego, a przez przednie koło koronowe i wał pośredni — na tylny most napędowy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Portal powstał abym mógł się z wami dzielić moją pasja i doświadczeniem związanym z dziedzina motoryzacji. Zapraszam do aktywnego śledzenia bloga, czytania i komentowania !