NIEKTÓRE WYTWÓRNIE

Niektóre wytwórnie europejskie przeszły również na syl­wetki przypominające typowe nadwozia amerykańskie, lecz odpowiednio mniejsze. Choć nadwozia takie są bardzo niskie i mają niewielkie powierzchnie czołowe, jednak wyraźne odstępstwa od kształtów aerodynamicznych przyczyniają się do zwiększenia oporów powietrza. Dość charakterystyczne są ostatnie zmiany w kształtach nadwozi samochodów produkcji brytyjskiej, które upodo­bniły się do pojazdów kontynentalnych oraz amerykańskich, zwłaszcza compact. Szczególnie udana jest sylwetka samo­chodu JAGUAR Mark X .Samochody średniej klasy europejskiej mają z reguły nadwozia o spokojnych kształtach, przeważnie pontonowych .

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Portal powstał abym mógł się z wami dzielić moją pasja i doświadczeniem związanym z dziedzina motoryzacji. Zapraszam do aktywnego śledzenia bloga, czytania i komentowania !