NIEZALEŻNE NAPĘDY

System MACK. Sztywny przedni most napę­dowy wyróżnia się zastosowaniem oryginalnych zwolnic złożonych z zębatych kół stożkowych o zębach łukowych wbudowanych w zwrotnicach i pośredniczą­cych w przekazywaniu napędu od półosi na piasty kół kierowanych (). Osie obrotu pośrednich kół stożkowych zwolnic są jednocześnie osiami obrotu zwrot­nic, dzięki czemu zbędne są jakiekolwiek przeguby.Napędy niezależnie zawieszonych kół kierowanych. Przednie mosty napędowe samochodów o niezależnie zawieszonych kołach przednich dość rzadko stanowią oddzielne zespoły. Przeważnie niezależnie zawieszone koła przednie są napę­dzane za pośrednictwem wałków przegubowych od mecha­nizmu różnicowego, wbudowanego w spodzie nadwozia samonośnego  lub w ramie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Portal powstał abym mógł się z wami dzielić moją pasja i doświadczeniem związanym z dziedzina motoryzacji. Zapraszam do aktywnego śledzenia bloga, czytania i komentowania !