OSŁONY CHŁODNICY I SILNIKA

Oblachowanie chłodnicy składa się często z dość znacznej liczby części (np. samochód FSO Warszawa. Zasadniczymi elementami oblachowania są: fartuch dolny, krata chłodnicy i osłona górna. Części zakropkowane są to podkładki, których zadaniem jest zapobieganie dzwonie .Osłony silników zaopatruje się w zamki, które uniemożli­wiają przypadkowe uniesienie się osłony podczas ruchu samo­chodu . Sworzeń z łebkiem wchodzi w otwór płytki, a rygielek (niewidoczny na rysunku) znajdujący się na spodniej powierzchni płytki zaczepia o łepek i rygluje zamek. Rygielek odciąga się linką Bowdena z wnętrza samo­chodu. Sworzeń zakończo­ny jest gwintem umożli­wiającym regulację dłu­gości wystającej jego czę­ści. Nakrętka na gwincie służy do zabezpieczenia przed odkręceniem. Zaczep nie pozwala na uniesienie się osłony w przypadku odskoczenia rygielka pod­czas jazdy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Portal powstał abym mógł się z wami dzielić moją pasja i doświadczeniem związanym z dziedzina motoryzacji. Zapraszam do aktywnego śledzenia bloga, czytania i komentowania !