PLANETARNA BUDOWA

Podczas obracania się półosi napędowej koło słoneczne zmusza satelity do obiegania po wewnętrznym wieńcu zębatym nieruchomego koła pierścieniowego i prze­kręcania swego koszyka wraz z piastą koła pędnego w ślad za półosią, lecz znacznie wolniej. ,   . Wbudowanie planetarnej zwolnicy wewnętrznej jest. zwykle nieco bardziej kłopotliwe niż planetarnej zwolnicy zewnę­trznej, przy czym nie występują dodatkowe problemy z uło­żyskowaniem piasty koła pędnego. Planetarna zwolnica wewnętrzna umożliwia uzyskiwanie tylko stosunkowo dużych przełożeń zwalniających — większych niż 2,0, w praktyce ponad 2,2.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Portal powstał abym mógł się z wami dzielić moją pasja i doświadczeniem związanym z dziedzina motoryzacji. Zapraszam do aktywnego śledzenia bloga, czytania i komentowania !