PODSTAWOWE CZĘŚCI MOSTU

Dzięki temu podstawowe części mostu napędowego mogą być znacznie lżejsze niż w przy­padku zapewnienia identycznych momentów obrotowych na kołach pędnych tylko dzięki przekładni głównej.Walcowa zwolnica zewnętrzna  jest to prosta przekładnia zębata, złożona z dwóch kół walcowych o uzębie­niu zewnętrznym, z których małe odbiera napęd od półosi napędowej i przekazuje na duże koło połączone na stałe z piastą koła pędnego. Walcowe zwolnice zewnętrzne są najprostsze konstrukcyjnie i najtańsze, lecz zarazem i naj­mniej dogodne konstrukcyjnie, głównie z uwagi na duże zapotrzebowanie miejsca oraz trudności w zapewnianiu prawidłowego ułożyskowania kół zębatych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Portal powstał abym mógł się z wami dzielić moją pasja i doświadczeniem związanym z dziedzina motoryzacji. Zapraszam do aktywnego śledzenia bloga, czytania i komentowania !