POMOCNICZA PRZEKŁADNIA ZWALNIAJĄCA

Pomocnicza przekładnia zwalniająca. Aby uniknąć koniecz­ności stosowania podwójnych przekładni głównych we wbu­dowanych obok siebie mostach napędowych, niekiedy wy­posaża się je w pojedyncze przekładnie główne, a w środko­wy most napędowy wbudowuje się pomocniczą przekładnię zwalniającą, która spełnia zadania wejściowej przekładni walcowej, wspólnej dla przekładni głównych środkowego i tylnego mostu napędowego. Jeżeli wszystkie koła pędne są kierowane zamiast międzyosiowego mechanizmu różni­cowego stosuje się w takim przypadku układ dwóch sprzę­gieł jednokierunkowych .

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Portal powstał abym mógł się z wami dzielić moją pasja i doświadczeniem związanym z dziedzina motoryzacji. Zapraszam do aktywnego śledzenia bloga, czytania i komentowania !