PRACOCHŁONNOŚĆ PRODUKCJI

Nadwozia samono­śne wykonuje się na ogól z blachy stalo­wej. Łączny ciężar samochodu z nadwo­ziem samonośnym  jest znacznie mniej­szy niż pojazdu o konstrukcji ramowej, z uwagi na lekkość elementów nośnych. Pracochłonnosć produkcji wielkoseryjnej samochodu o nad­woziu samonośnym jest stosunkowo niewielka, ze względu na małą liczbę części. Dzisiejszy stan technologii kształ­towania blachy przez tłoczenie na zimno umożliwia tanie dokładne wykonywanie skomplikowanych elementów. Łączne nakłady robocizny i materiałów zużywanych do budowy samochodu o nadwoziu samonośnym są znacznie niższe niż w razie stosowania ramy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Portal powstał abym mógł się z wami dzielić moją pasja i doświadczeniem związanym z dziedzina motoryzacji. Zapraszam do aktywnego śledzenia bloga, czytania i komentowania !