PRĄD ELEKTRYCZNY

Prąd elektryczny do zasilania silnika lub silników napędo­wych trolejbusu doprowadzany jest zwykle z sieci dwuprze­wodowej, za pośrednictwem dwóch niezależnych pałąków, które łączą z siecią urządzenia nastawcze, zgrupowane zwykleprzedniej części pojazdu, w pobliżu siedzenia kierowcy. Oporniki służące do regulacji szybkości jazdy przez stero­wanie zasilania silnika napę­dowego (lub silników) są naj­częściej rozmieszczone wzdłuż­nie, po obu stronach podwozia.Żyrobus jest to specjalny au­tobus miejski, który porusza się dzięki energii kinetycznej ciężkiego koła zamachowego, rozpędzanego podczas posto­jów na przystankach.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Portal powstał abym mógł się z wami dzielić moją pasja i doświadczeniem związanym z dziedzina motoryzacji. Zapraszam do aktywnego śledzenia bloga, czytania i komentowania !