PRZEKROJE POPRZECZNE

Przekroje poprzeczne podłużnie są otwarte lub zamknięte . Złącza poprzeczek z podłużnicami wykonuje się z reguły jako nierozbieralne .. Złącza spawane zapewniają wprawdzie sztywność i lekkość ramy, jednak z uwagi na trudność kontroli prawidłowości wykonania od­powiedzialnych spoin dość często stosuje się złącza nitowane. Ramy podłużnicowe o klasycznym układzie spotyka się obecnie jeszcze tylko w samochodach ciężarowych i nie­których autobusach. Uzyskanie wymaganej sztywności ramy podłużnicowej nie nastręcza na ogół trudności,-ponieważ wystarcza dobrać w tym celu odpowiednie kształty i wymiary przekrojów podłużnie. Jednocześnie dostateczna w ciężkich pojazdach ilość miejsca oraz niezbyt ścisłe ograniczenia ciężarowe pozwalają na swobodne dobieranie najkorzyst­niejszych przekrojów.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Portal powstał abym mógł się z wami dzielić moją pasja i doświadczeniem związanym z dziedzina motoryzacji. Zapraszam do aktywnego śledzenia bloga, czytania i komentowania !