PRZENOSZONY NAPĘD

Dzięki temu na­pęd przenoszony jest  z koła talerzowego na tarcze, a więc i na półosie.-Jeżeli jedna z półosi zaczyna obracać się szybciej niż bęben i koło talerzowe, wówczas-rolki współpracujące z tarczą tej półosi odklinowują się i od tej chwili napęd jest prze­kazywany tylko na drugą półoś, obracającą się wolniej niz półoś oswobodzona. Samozakleszczający się mechanizm różnicowy, w odróżnie­niu od innych, pozwala na obracanie się jednej lub dwu pół­osi z niezależnymi od siebie prędkościami przewyższającymi prędkość obrotową koła talerzowego, choć. prędkość obro­towa wału napędowego nie ulega zmianie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Portal powstał abym mógł się z wami dzielić moją pasja i doświadczeniem związanym z dziedzina motoryzacji. Zapraszam do aktywnego śledzenia bloga, czytania i komentowania !