PRZY CIŚNIENIU ROBOCZYM

Przykładowo — przy ciśnieniu roboczym około 200 kG/cma przełożenie momentów obrotowych wy­nosi około 5,0, a przy ciśnieniu roboczym około 250 kG/cma — około 6,25. Zależnie od wymaganych własności ruchowych pojazdu samochodowego, w układach HYDRO-STĄBIL stosuje się rozmaite systemy sterowania — zarówno przez regulowanie wydajności pompy, jak i zmienianie zużycia oleju przez silniki hydrostatyczne. Ciśnienie zasilania sil­ników hydrostatycznych reguluje się w praktyce najczę­ściej w granicach 80…300 kG/cm2, przy czym prędkości obrotowe ich wałów nie przekraczają zwykle 3000 obr/mm.Sprawność przekazywania napędu przez układ napędowy systemu HYDRO-STABIL jest mała i na ogół nie wykracza poza zakres 0,7.. .0,8.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Portal powstał abym mógł się z wami dzielić moją pasja i doświadczeniem związanym z dziedzina motoryzacji. Zapraszam do aktywnego śledzenia bloga, czytania i komentowania !