SIŁY PIONOWE

Naprężenia zginające w podłużnicach ramy nie powinny przekraczać dopuszczalnej wartości 800 kG/cm8. Podane wyżej obliczenie ramy zostało uproszczone przez pominięcie sił dynamicznych działających na ramę podczas ruchu pojazdu. Ze względu na kierunek działania siły dyna­miczne można podzielić na pionowe i poziome.Siły pionowe pochodzące od najeżdżania kołami na nie­równości drogi mogą być symetryczne, np. kiedy koła jednej osi najeżdżają jednocześnie na takie same przeszkody utrudniające ich toczenie się. Wówczas następuje tylko dodatkowe zwiększenie naprężeń zginających w podłużni­cach.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Portal powstał abym mógł się z wami dzielić moją pasja i doświadczeniem związanym z dziedzina motoryzacji. Zapraszam do aktywnego śledzenia bloga, czytania i komentowania !