SKRZYNIE METALOWO -DREWNIANE

Skrzynie ładunkowe metalowo-drewniane mają zwykle szkielet wykonany z kształtowników stalowych a poszycie z desek. Podstawa ramy podłogowej z ceowników jest spawana. Deski poszycia mocowane są do szkieletu śrubami, przy czym główki śrub opierają się na dużych kształtowych podkładkach. Skrzynia ładunkowa samo­chodu ciężarowego ma często podwyższone ścianki boczne, co umożliwia przewożenie ładunków przestrzennych. Metalowa skrzynia ładunkowa zbudowana jest zwykle z prostych elementów konstrukcyjnych . Ramę skrzyni wykonuje się przeważnie z ceowników. Ramę wzmacniają dwie belki podłużne I po­przeczki.Do przewozu du­żych i ciężkich ele­mentów lub ładun­ków niesypkich sto­suje się niekiedy po­jazdy platformowe, czyli ze* skrzyniami ładunkowymi bez ścian bocznych i tyl­nych .

 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Portal powstał abym mógł się z wami dzielić moją pasja i doświadczeniem związanym z dziedzina motoryzacji. Zapraszam do aktywnego śledzenia bloga, czytania i komentowania !