W ZESPOLE TAKIM

Gdy chodzi natomiast o samochody wyposażone w silniki o umiarkowanych mo­cach, z, uwagi na dość duże zapo­trzebowanie miejsca i stosunko­wo znaczny ciężar tylnego zblo­kowanego układu napędowego, skrzynkę biegów wbudowuje się zwykle przed osią obrotu tylnych kół, a silnik za nią . W zespole takim zębnik stożko­wej przekładni wyfrezowany jest z reguły wprost na wale głównym skrzynki biegów . Tylne zblokowane układy napę­dowe spotyka się również i w sa­mochodach o napędzie na wszy­stkie koła. W tego rodzaju po- ieździe stosuje się jednak wał napędowy, przekazujący napęd od skrzynki biegów na przedni most napędowy .

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Portal powstał abym mógł się z wami dzielić moją pasja i doświadczeniem związanym z dziedzina motoryzacji. Zapraszam do aktywnego śledzenia bloga, czytania i komentowania !