WYMIENIONE OKOLICZNOŚCI

Wymienione okoliczności sprawiają, że napędy hydrosta¬tyczne spotyka się obecnie dość rzadko, głównie albo w nie¬wielkich pojazdach użytkowanych na krótkich trasach i często zatrzymujących się (czyli kiedy mechaniczne układy napędowe szczególnie szybko się zużywają i są najmniej przydatne), albo w dużych pojazdach wieloosiowych, zwłaszzwłasz­cza terenowych. Natomiast w typowych samochodach szosowych, identyczność momentów obrotowych, rozwijanych przez zasilane z jednej pompy silniki hydrostatyczne; w razie poślizgu jednego z kół pędnych pojazdu, napędzanych indy­widualnie przez silniki hydrostatyczne, pozostałe koła pędne przestają się obracać (identycznie jak w przypadku zwykłego osobowych Jub ciężarowych, napędy hydro­statyczne należą do wyjątków.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Portal powstał abym mógł się z wami dzielić moją pasja i doświadczeniem związanym z dziedzina motoryzacji. Zapraszam do aktywnego śledzenia bloga, czytania i komentowania !