WYSOKIE CIŚNIENIE

Ze względu na wysokie ciśnienie pary dolotowej, samocho­dowe silniki parowe, zasilane z generatorów wysokociśnie­niowych pracują zwykle według zasady podwojnego roz­prężania i sterowane są za pomocą suwaków .Zużycie paliwa (oleju opałowego) przez samochód o wysoko­prężnej instalacji parowej jest w przybliżeniu (takie samo (ciężarowo), jak i w podobnych samochodach o napędzie spalinowym lub nieco większe, przeciętnie o 5 kG/100 km (ciężkie pojazdy). Ciężar wysokoprężnej instalacji parowej wraz z silnikiem parowym pojazdu ciężarowego jest zblizony do ciężaru kompletnego silni­ka wysokoprężnego ze sprzę­głem i skrzynką biegów, dzięki czemu zastosowanie napędu parowego nie ogranicza ładowności samochodu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Portal powstał abym mógł się z wami dzielić moją pasja i doświadczeniem związanym z dziedzina motoryzacji. Zapraszam do aktywnego śledzenia bloga, czytania i komentowania !