ZUŻYCIE PALIWA

Pomimo to godzinowe zużycie paliwa przez silnik spalinowy kształtuje się na ogół poniżej zużycia w przypadku stosowania mechanicznego układu napędo­wego. Silnik napędzający pompę hydrostatyczną układu HYDRO-STABIL (z reguły wysokoprężny) pracuje bowiem ze stałą prędkością biegu i w korzystnych warunkach obcią­żenia. Natomiast w razie stosowania mechanicznego układu napędowego ze stopniową skrzynką biegów, jeżeli pojazd często zatrzymuje się i rusza z miejsca, wskutek zmieniania się w rozległych granicach prędkości biegu i obciążenia silnika spalinowego, godzinowe zużycie paliwa jest sto­sunkowo wysokie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Portal powstał abym mógł się z wami dzielić moją pasja i doświadczeniem związanym z dziedzina motoryzacji. Zapraszam do aktywnego śledzenia bloga, czytania i komentowania !