ZWOLNICA PLANETARNA

Planetarna zwolnica zewnętrzna jest najmniej kłopotliwa pod względem zapotrzebowania miejsca, przy czym z uwagi na pełną równowagę obciążeń w przekładni planetarnej brak dodatkowych problemów z ułożyskowaniem piasty koła pędnego. Pewną niedogodnością planetarnej, zwolnicy zewnętrznej jest natomiast możliwość uzyskiwania umiarko­wanych tylko przełożeń zwalniających, w zakresie 1,0.. .2,0, a w praktyce 1,4.. .1,8.Planetarna zwolnica wewnętrzna  jest to prosta przekładnia planetarna, wbudowana w piaście koła pędnego od strony wewnętrznej. Koło słoneczne przekładni plane­tarnej jest na stałe połączone z półosią napędową, koszyk satelitów — z piastą kola pędnego, a kolo pierścieniowe trwa w bezruchu, dzięki osadzeniu pomiędzy członami pochwy mostu napędowego.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Portal powstał abym mógł się z wami dzielić moją pasja i doświadczeniem związanym z dziedzina motoryzacji. Zapraszam do aktywnego śledzenia bloga, czytania i komentowania !